الثلاثاء، يناير 02، 2007

1/1/2007


كل سنه وانتو طيبين بمناسبه عيد الاضحى وكمان علشان السنه الجديده وبعتذر الاول علشان اللون دا يمكن يضايق ناس كتير بس بجد انا بحبه واختارته بالذات علشان اعبر بيه عن سعادتى بيوم 1/1/2007 انا كان نفسى اكتب عن اليوم دا فى نفس اليوم بس يا خساره مش قدرت
الاول عايزه اقول انى بحب السنه الجديده جدا جدا وبحب اول يوم فيها اوى ليه هقولكوا ليه لان يوم 1/1/ دا هو يوم عيد ميلادى وبحس ان دا اجمل يوم فى حياتى انا عارفه ان فى ناس كتير مش بتحب تاريخ ميلادها لكن انا بحب حب رهيب لفوق ما تتخيله مش تفكرونى بعمل بارتى ويجيلى هدايا لا والله بالعكس انا يمكن بس بحس ان اليوم احلى حاجه فيه ان محدش يقدر ينساه والحاجه الغريبه كمان اللى حصلت السنه دى انى لاقيت كل الفاميليا فاكره عيد ميلادى مش اقصد اخواتى لان اخواتى مش بينسوه خالص لا انا اقصد خالاتى وولاد خالتى وكده يعنى لا وبابا قالى كل سنه وانتى طيبه كمان من قبلها بكتير بحوالى اسبوع وقالى احسن انسى اقولك يومها بس مش نفسى وافتكر مع انه كان مسافر انا عارفه ان موضوعى مش قيم اوى بس بالنسبه لى حاجه تانيه انا بمووووت فى اليوم دا وبحس ان احتفالات راس السنه دى بتكون بيه انا ودا طبعا وهم وخيال ويمكن السنه دى مش كان فيها احتفالات اوى بسبب اعدام صدام حسين الله يرحمه بقى بس بجد مبسوطه برده انا خرجت امبارح وسافرت عند خالتى او يمكن عملت فسحه بس كانت فسحه صغيره اوى بس مش مهم تعرفوا انا مش بنسى خالص ايام عيد ميلادى وايه اللى حصل فيها على مدار عمرى كله بحس ان عمرى كله هو اليوم دا انا مش عارفه اقول ايه غير انى بحب اليوم دا وبستنى الساعة 12 من يوم 31/12/علشان اسمع كل سنه وانتى طيبه

وكــــــــــــــــل سنــــــــــــه وانــتـــــــــــــــــــــــــو طيبيـــــــــــــــــــــــــــــن

هناك 17 تعليقًا:

Ahmed Shokeir يقول...

سندريللا
كل سنة وانتي طيبة
بس مش عارف هو لو كان واحد وتلاتين اتناشر هايكون افضل ليكي ولا واحد يناير يكون احسن

جميل ان الواحد يحب يوم ميلاده بالشكل ده

اما اللون بصراحة عشان عيد ميلادك حلو المرة دي بس ماتخديش على كده

Radwa يقول...

وانت طيب يا احمد بس هم جميل اوى 1/1 تانى حاجه بقى انى مبسوطه اوى اوى انك زرتنى تانى ودا بقى اجمل حاجه

الأميره أوسه يقول...

كل سنه وأنت طيبه
أنا عيد ميلادى
قبلك بعشر أيام
و مفيش حد أفتكر عيد ميلادى
ولا حتى قرب نحيتى
تقوليش ريحتى وحشه
مع أنى بغسل شعرى دايمآ بالجاز
ههههههههههههههه
بصراحه أنا مش بحب أفتكر عيد ميلادى
بحس أن وجودى فى الدنيا
هو سبب الحروب والمجاعات والفقر والمرض
سلام بقا أروح أرتاح شويه فى مدونتى

Radwa يقول...

ليه يا اوسه بتقولى كده بتحسسينى انك بتاكلى اكل العالم كله على العموم كل سنه وانت طيبه وانا مبسوطه انك زورتينى

allfollowsome يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا سندريلا متاخرة معلش

والسنة يا يتى احتفلتى بعيد ميلادك والعيد وراس السنة يعنى ماشاء الله محظوظة

Radwa يقول...

وانت طيب يا طاهر وبرده جات متأخره

غير معرف يقول...

معلش
جت متأخرة حبتين
كل سنة وانتي طيبة
على فكرة انا عيد ميلادي واحد اتنين
بعدك بشهر
ربنا يباركلك في كل أوقاتك يا رب
تحياتي

Radwa يقول...

مرسيه يا تامر وكل سنه وانت طيب من دلوقتى واكون اول واحده قلتهاليك

shady يقول...

كل سنه وانتى طيبه
كل الناس بتفرح بلون احمر وانت بتفرحى بلون دوا الكحوه
اهو مزاج برضو

مـحـمـد مـفـيـد يقول...

كل عام وانتي بخير رغم كونها متأخره جدا

sherif gharib يقول...

كل سنه و انتى طيبه مع انها متأخره قوى
بس ما علينا كل تأخيره و فيها خيره
كل سنه و انتى طيبه مرتين بقى
تحياتى

safa7_karmooz يقول...

كل سنة وانتى طيبة ...مع انها متأخرة 13 يوم ...

بس اتمنى ليكى سنة جديدة وسعيدة ان شاء الله ...:)

غير معرف يقول...

كل سنه وأنت طيبه
أنا طبعا أول واحد أقولك كده
عاااااااااارف أنى جيه متأخره أووووووى
سورى بقى

adhm يقول...

كل سنة وناتى طيبة بمناسبة مرور شهر على عيد ميلادك

We2am يقول...

eh ya bnty feeneeek?
kol sana w enty tyba mt27'r 7bba :)

allfollowsome يقول...

هو العيد لسه مخلصش عندك ولا ايه

غير معرف يقول...

أنا أحسدك
أنا أحسدك
أنا
أ
ح
س
د
ك