الخميس، أكتوبر 02، 2008

كل سنه وانتم طيبين


انا طبعا انهارده عايزه اقول حاجات كتير جدا يمكن بخزنها بقالى اكتر من شهر

بس طبعا مش فاكره منها اى حاجه تذكر بس طبعا فى حاجات مهمه لازم تتقال زى

اولا : كل سنه وانتم طيبين بمناسبه العيد

ثانيا : انا بتأسف ماقلتش كل سنه وانتم طيبين بمناسبة رمضان بس برده كل سنه وانت طيبين

ثالثا : انا بعتذر عن غيابى د كله بس دايما بنقطع فى رمضان للعباده فقط

رابعا : انا متشكرة جدا لكل اللى سأل عنى طول فترة غيابى

خامسا : بعتذر عن عدم ردى على تعليقاتكو بس والله كنت بقراها كلها

سادسا : عندى واجب كبير جدا من طائر النار بس حاولت ادخل الوقتى المدونه ادانى امر بالغاء المدونة دى بس معرفش ليه

انا بعتذر لطائر النار لانى فعلا مش لاقيه اللينك ولا المدونة

سابعا بقى : بالنسبة للى سأل عنى : انا محضرة بوستات كتيرة وان شاء الله تعجبكو
ثامنا ودا اهم : وانا بعلق فى مدونه " ممكن " لاقيت فى مدونة ماضيه باسم سندريلا مع انى مغيرة طريقه كتابة سندريلا علشان التميز المهم بقى علشان الناس تعرفنى انا دايما بكتب باسود غامق وبمضى بسندريلا بالعربى بعد كل تعليق وبيهيألى ممكن اكون معرفه لناس معينه صح ولا ايه الحوار بالضبط والمشكله انى معرفش اغير اسمى لانى اتشهرت بيه فعلا

هناك 22 تعليقًا:

فارس بلا جواد يقول...

أزيك يا سندريلا
كل سنه وانتي طيبة وحمدالله علي السلامة
سعيد بعودة الحياة مرة اخري لمدونتك
ومنتظر البوستات القادمة لتعويض فترة الغياب

mregypt7 يقول...

هييييييييييييييه
اول تعليق
بركاتك يا رمضان ههههههههه
الاول كل سنه وانتى طيبه
الف حمدالله على سلامتك من غيابك الطويل
على فكره دى اول زياره لمدونتك وواضح انها مميزه جدا
وانشاء الله اتمنى التواصل يكون حليفنا دائما حلوه حليفنا ديه
هههههههههههه
منتظرك تشرفينى فى مدونتى
تحياتى
بيبــــــو

نـــــور يقول...

انا جيت علشان اكون اول حد يقولك عيد سعيد
وقرا وارجع اعلق

نـــــور يقول...

كل سنه وانتى طيبه ياسندريلا
ربنا يتقبل طاعتك يارب
وعيد سعيد عليكى وكل سنه وانتى طيبه
انا برضه مش عارفه طائر النار كمان مالها
فعلا انا كمان مش عارفه اوصلها
:(

غير معرف يقول...

السلام عليكم سندريلا
نورتى عالمنا من تانى وياريت ما تغيبيش علينا تانى
وعيد سعيد على حضرتك ويارب السنة اللى جايه تبقى فى احسن حال يارب

ويلا سلام

حـــــدوتـــــة يقول...

السلام عليكم

كل سنة وانتى طيبة
وعيد سعيد عليكى وعلى الاسرة الكريمة
حمد الله على السلامة وياريت تبطلى كسل

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

غير معرف يقول...

سندريلا

الف حمد الله على السلامة

وكل سنة وانتى بكل خير يارب

عيد سعيد

ويارب يكون رمضان اسعد من العيد

ومستنين البوستات

وأكيد هتعجبنا

عيد سعيد

romansy يقول...

كل سنه وانتى طيبه
وعقبال الف عيد وعيد يعدى عليكى

غير معرف يقول...

كل عام وأنتِ والأهل والأحباب جميعا بخير
أعاده الله عليكم باليمن والبركة والسعادة
وبننتظر البوستات الجديدة
تحياتي:)

Unknown يقول...

كل سنة وانت طيبة وبألف صحة وسلامة
كل ودي وعيدك سعيد يا سيندريلا

momken يقول...

ياستى كل عام وانتى بالف خير انتى واسرتك الكريمه
ودئما فى عيد ودائما فى طاعه

شوفى ياستى انا شخصيا مش متلغبط فيكى
يعنى لو فرضنا كل البلوجرز اصبحوا سندريلا
انا عارفك وعارف اسلوبك
لانك ببساطه اول حد كان بيعلق بلاسود من زمان
ثانيا مواضيعك مميزة وتوصف شخصيتك
انا جيت اهو بعد العيد اعيد عليكى
واتفضلى ادى خمسين قرش جديده (عيديه)
مش هوصيكى بقى اركبى عجله واشترى بمب وصواريخ ومارجيح وبلالين وكلى كشرى اعملى كل الى فنفسك خمسين قرش بحلها
كل سنه وانتى طيبه

تحياتى

Radwa يقول...


فارس
الله يسلمك
وكل سنه وانت طيب
انا هنزل البوست وهنتظر تعليقك كالعاده
.............
سندريلا

Radwa يقول...


mregypt7
اولا ميرسيه على زيارتك ليه وطبعا تورت المدونة واتمنى انها ما تكونش اخر زياره واتمنى كمان انها تعجبك
ثانيا كل سنه وانت طيب
ثالثا انا زورت مدونتك وربنا يستر علينا والحكومة ما تعرفش ههههههههه
.........................
سندريلا

Radwa يقول...


حبيبه
كل سنه اونت طيبه
وميرسيه على تعليقك
على فكرة انا علقت على موضوع الطفولة الاخيرة بتاعك بس بدال ما اكتب التعليق ليكى كتبته فى مدونة كيكى وبعتلها اعتذار وحاجه تلخبط بقى
........................
سندريلا

Radwa يقول...


جمعاوى
ميرسيه على زيارتك انا عارفه انى مازورتكش من زمان بس والله مش انت لوحدك
كل سنه اونت طيب وانا منتظرة تعليقك على البوست الجديد
......................

Radwa يقول...


حدوته
بجد زيارتك ليها وحشه
خليك كده فاكر ان فى مدونة اتخلقت على ظهر البلوجر اسمها سندريلا هههههههههههه
كل سنه اونت طيب
منتظرة تعليقك على البوست الجديد
والله الموضوع مش كسل بس انا بعد وفاه هاله رغم انها مش قريبه منى بس حسيت ان لازم البوست بتاعها ياخد حظه من الاطلاع لانها تستاهل
........................
سندريلا

Radwa يقول...


محارب
كل سنه اونت طيب علشان العيد وعلشان عيد ميلادك
وانا بانتظار تعليقك على البوست اللى بحضره
...........................
سندريلا

Radwa يقول...


رومانسى
ميرسيه على زيارتك
وكل سنه اونت طيب
بيتهيألى اول زياره ليك بس ان شاء الله ما تكونش الاولى والاخيرة
.....................
سندريلا

Radwa يقول...


نهاء
برده زورونى كل سنه مره حرام
كل سنه اونت طيب
وانا منتظره تعليقك على البوست الجديده بس تابعنى بقى علشان فى شويه بوستات جديده يمكن حاجه فيها تعجبكو
..........................
سندريلا

Radwa يقول...


كاتب مصرى
وانت طيب ومضان كريم وعيد سعيد عليك وعلينا كلنا
وميرسيه على سؤالك عنى فى فتره غيابى
............................
سندريلا

Radwa يقول...


ممكن
بجد مش ممكن
مفاجأة انك عايش كده لسه معانا
اصل دايما بحس انك اخر من يعلم
المهم كل سنه اونت طيب
وميرسيه لعى الخمسين قرش على فكرة لو كنت عايز الباقى ممكن ارجعهولك بس معلش انا جبت منها كمان شويه حاجات بتاع كيلو لحمه وميليت التلاجه والحاجات دى يعنى بس هرجعلك الباقى ما تخافش
هههههههههههههههه
كل سنه وانت طيب
وعيد سعيد
...........................

Unknown يقول...

وانت بالصحه و السلامه
ربنا يعيد علينا جميعا الايام بخير