السبت، يونيو 27، 2009

نقش وهمى

لم أعد ابحث عنك فى اسطورة ضائعة بين البقايا


او كحلم غائب عن الجفون


اوكلحن تائه بين صخب دقات القلوب


او كبحر هائج ضاعت بين امواجه ضحايا العشق
********

لم اعد اوقن انك حبيبى


او انك قصة حب اضعت فيها كل الدروب الحقيقة فى حياتى


ولكنك كنت درب وهمى

كنت طموح ابدى

كنت نقش على صفحات ماء وردى


او كدمات قدم على الرمال

فهاجت الامواج

وتناثرت الرياح

وبقى منك السراب ذكرى

وعنده تلاقت اعيننا لاعاتبك

فتاهت كل كلمات العتاب

ودمعت عيناى

واحتضنتك

وعندها اوقنت انك لست فقط حبيبى

وانما كنت روحى

وقلبى وحياتى

هناك 6 تعليقات:

غير معرف يقول...

انا عجبنى اوى اوى اوى اوى عنوان البوست


الحالة اللى انتى كتباها كتباها حلو اوى و باسلوب جميل و العنوان بجد بيمثل الحالة دى لدرجة كبيرة اوى

Aиgel يقول...


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أزيك سندريلا ؟؟
أتمنى تكوني بخير
..............
عبارات نابعــة من القلب

كلمات مكتوبة بإتقان

صاغتها لنا يد فنان

راعية بروعة الجنان

تقبلي مروري المتواضع
كما أتمنى أن تتقبلي إعتذاري على طول الغياب

أختك

Angel Love




قلب امراه يقول...

كلام جميل ومعبر حلوه كتير
والمدونه واسمها احلا
لسه انا ما شفت كل البوستات دي اول زياره
بس شكل الكلام حلو وجذاب
اتمنالك كل الحب

Haytham Alsayes يقول...

كلام معبر وحساس والاسلوب رائع تحياتي

غير معرف يقول...

الاسلوب رائع وجميل جدا
تحياتي

Kiara يقول...

روووووووعه ياقمر واحساسك فيها عالي اوي اوي اوي وصللي جداا