الاثنين، سبتمبر 28، 2009

انا مبسوطة


الاول اقول سلام عليكم

وبعد كده اعتذر عن عدم تهنئتى بالعيد بس جاية اقول كل سنه وانتم طيبين وبخير ويارب السنه الجاية تكون احلى واحلى واحلى

انا المفروض انى كنت انزل بوست جديد زى ما وعدت

بس بحضر لبوست فعلا حقيقى فى حياتى بعبر فيه عن حالتى النفسية دلوقتى


اللى عايز اقوله انى بجد مبسوطة اوى اوى اوى لدرجة انى حسيت الشهر اللى فات دا انى طايرة من الفرح بجد اول مرة اكون مبسوطة كده فى حياتى وراضية اوى كده يمكن لأول مرة ما يكونش الجو عاصف ولا البحر مالح ولا احس بالحر أو البرد أو اهتم بحد مش عايزة ازعل ولا ابكى ولا اشغل تفكيرى بحاجه لأول مرة احس ان لسه العمر كبير لأول مرة احس انى موجوده فى الدنيا فعلا بجد بجد انا مبسوطة وفرحانه ونفسى الناس كلها تكون فرحانه


انا مش هقول دلوقتى انا مبسوطة ليه بس اكيد هتيجى الساعة اللى هقول فيها


المهم خلونا فى البوست اصعب بوست اكتبه فى حياتى بقالى شهر بكتب فى مقطع واحد منه يمكن لأنه سعادة حقيقية فعلا بكتب عنها او المرة دى انا البطلة او ايه مش عارفه خالص والله المهم انى محتاجه دعوتكم والحمد لله على كل شئ

انتظرونى

........................

رضوى

هناك 10 تعليقات:

سلوى يقول...

بسم الله وماشاء الله
ربنا يسعدك يارب
وتفرحي اكتر واكتر

زهور الامل يقول...

يارب يديم عليكي الفرحة والسعادة والانبساط يا رضوى

ويجعل ايامك كل فرح وهنا

مستنينك بالجديد

بسم الله ما شاء الله خمسة وخميسة

وكل عام وانتي بالف خير

تحياتي

RiddleR يقول...

والله فرحنالك كلنا وخصوصا أنا D:

yoyo يقول...

صباحك سكر

كل سنة وانتى بالف خير يارب
ويارب يكون عيدك عيد سعيد يارب

انا سعيدة جدا والله باحساسك الجميل دا
ويارب دايما راضية ومبسوطة
احساس الرضا احساس جميل جدا
ربنا يسعدك و يسعد قلبك كمان وكمان يارب
دمتى اختى بالف خير وسعادة
فى انتظار سماع اخبار حلوة
قلبى بيقولى كدا و الله

تحياتى
يويو

Aиgel يقول...


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صبااااح الياسمين
سندريلا .. ولا أقول رضوى
أول مرة اعرف اسمك وبجد عاشت الاسامي

كل سنة وأنتي طيبة وبخير يا حبيبتي

وإن شاء الله ربنا يسعدك دوماً وأبداً

وهنستنى أحلى بوست وأحلى سعادة

دمتي بكل ود ووحب

Angel love

هيثــم رمضـــان يقول...

ماشاء الله لا قوة إلا بالله الحمد الله علي حالتك النفسية الطيبة ويارب يديم عليكي الفرح والسعادة وأكيد كلنا فرحنا بالبوست ده لان كل موضوعاتك اللي أنا قريتها قبل كده كانت تدل علي حالتك النفسية السيئة جداً وضعف الأمل في تغير الحال إلي الأفضل ولكن الان أكيد تأكدتي أن دوام الحال من المحال وأن الدنيا تتأرجح بكل إنسان بين بسمة ودمعه لكن المهم أن يتعامل مع كل أمور حياته بالشكل الصحيح وأن يشكر الله في السراء والضراء ويارب يارب يجعل أيامك كلها سعادة وخير علي طول.

تقبلي تحياتي

حياه بلا عنوان يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ربنا يسعد ايامك يارب وتكونى مبسوطه دايما وتفرحى اكتر ان شاءالله
تحياتى

طـائر الليــل الحـزين يقول...

ربنا يسعدك كمان وكمان
واحنا نستنيين البوست طبعا
وكمان عايزين نعرف مشمعنى الشهر اللى فات بالذات

funky girl يقول...

ان شاء الله على طول مبسوطة دايما كدا :)
و بلا مستنين بوستك باءا
:)

rovy يقول...

ادام الرحمن عليكى السعاده و بارك لكى و يارب دايما سعيده يا قمر و ربنا يفرح قلبك كمان و كمان يااارب

ودى و تحياتى لكى