السبت، نوفمبر 14، 2009

اصله ماعداش على مصر




طبعا الف مليون مبروك لمصر وعقبال ماتش 18 بس بجد توقعاتى صابت وفى محلها انا قلت لاخواتى 2/0 وجون فى اول الشوط الاول وجون فى اخر الشوط التانى بس بجد ساعة ما جابو الجون التانى ماكنتش مصدقة انى فنانه اوى كده مع انى كنت اتمنى يكونوا 3/0 ونخلص الليلة دى بقى بس مش مشكلة هما تعبوا اوى اوى والعيال بتوع الجزاير دول بيلعبوا فى حوش مدرسة مش ماتش دولى خالص بجد حاجه تنرفز المهم ان شاء الله نغلب فى السودان


حبيبتى يا مصر
يابلادى يابلادى
يا احلى البلاد يا بلادى
فداكى انا والولاد
يا بلادى
بلادى
يا حبيبتى يا مصر يا مصر
يا حبيبتى يا مصر يامصر
يا حبيبتى يا مصر
يـــــــــا مصر
ما شفش الامل فى عيون الولاد
وصبا
يا البلد
ولا شاف العمل سهران فى البلاد
والعزم اتولد
ولا شاف النيل فى احضان الشجر
ولا سمع مواويل
فى ل
يالى القمر
اصله معداش على
مصر
اصله معداش على
مصر
يا حبيبتى يا مصر يا مصر
يا بلادى يا احلى البلاد يا بلادى
فداكى انا والولاد
يا بلادى
بلادى
مشفش الرجال السمر الشداد
فوق كل المحن
ولا شاف العناد فى عيون الولاد
وتحدى الزمن
ولا شاف اصرار فى عيون البشر
بيقول احرار ولازم ننتصر
اصله معداش على
مصر
يا حبيبتى يا مصر يا مصر
يا حبيبتى يامصر
يا بلادى ياحلى البلاد يابلادى
فداكى انا والولاد
يا بلادى
يا حبيبتى يا مصر يا مصر
يـــــــــــــــــــــــــــــا حــــــــبـــــــــيــــــبــــــتـــــــى يـــــــــــــــا مـــــــــصـــــــــر



...............................


رضوى

هناك 3 تعليقات:

هيثــم رمضـــان يقول...

الف مبروك وعقبال يوم الاربعاء والله ربنا كرمنا بالجول التاني في الوقت القاتل , أنا كنت في الاستاد وماكنتش متخيل إن الناس دي كلها تخرج من الاستاد مصدومه وزعلانه ومحبطه لكن في النهاية الحمد الله وإن شاء الله يكون التأهل من نصبنا يا رب.

تحياتي

amirelhob يقول...

يا رب اكون انا اول واحد يعلق على البوست دا ويا رب كمان الفرحه تكمل يوم الاربعاء ويا رب دايما مبسوطين ومنصورين يا رب دايما ناجحين ولراس شعبنا رافعين يا رب دايما محبوبين ومن قربنا قريبين من قلبى بشكرك جدا وبتمنى انك تزورينى ومن قلبى كمان بتمنى فوز النمنتخب تانى وبتمنلك كل خير وسعاده وصحه وتوفيق وفرح وابتسامه تدوم يا رب طول
العمر

حـــــدوتـــــة يقول...

السلام عليكم

كل عام وانتم الى الله اقرب

وعيد اضحى مبارك