الاثنين، أغسطس 07، 2006

سر الخوفاللى انا فيه

انا كنت دايما بقول انى خايفه بس من ايه معرفش لا انا الوقتى عرفت انا بخاف من القدر بخاف من الزمان وعرفت انا بخاف ليه لانى ما بقدرش استحمل صدمة الزمان والاقدار ممكن اكون بنهار علشان كده عنت بخاف احلم لانى عارفه انى الحلم هيكون سراب وعمره ما هيتحقق بحاف احب لانى عارفه انى اللى هحبه عمرى ما ارتبط بيه بخاف اتكلم اغلط تتحسب عليه غله افضل اندم عليها بخاف اندم لانى هبكى ولما ابكى من الندم عيونى هتتعبنى مش هعرف ابكى فى الحزن والحزن اكتر من الندم محتاج الدموع اكتر بخاف ارتكب ذنوب علشان هدخلنى النار ال يعنى انا هدخل الجنه ما انا كده كده راحه النار بخاف افرح لانى عارفه ان فرحتى مش هتكمل وهيجى اللى يحطمها علشان كده مش برضا افرح بخاف اضحك علشان وانا بضحك قبل ما اخلص الضحكه هلاقى الدموع بتفر من عينى عارفه ان كل حاجه ضايعه من ايدى ليه كل ما امسك فى خيط امل الخيط يتقطع نفسى حاجه تكمل معايا نفسى ابدا حاجه وما انصدمش فيها مش اقوم من صدمه لا قبل ما اقوم منها الاقى التانيه مقابلانى عاتش عندى ثقه فى حد خايفه افقد الثقه فى نفسى ليه بحس انى سيئه الحظ ليه بحس ان الصدمات كلها سايبه الناس وتجمعه فيه طب ماشى حاجه وحاجه حاجه اتصدم فيها وحاجه لا حاجه تكمل وحاجه ما تكملش انا زهقت فعلا من حياتى بقت حاجه مقرفه الواحد حاسس انه بقى عارف مصيره انا والمشكله ان الصدمات بتيجى فى اعز حاجات عندى حاجات مش بتخلينى ابكى لا انهار اتحطم احس ان ما عنديش حل اعمله غير انى انهار معنتش بعرف اتماسك دموعى بقت بتصعب عليه من سوء الحظ اللى انا فيها المشكله انى راضيه بس الانهيار حاسه انه هيقضى عليه مش عارفه بفسى اضحك وافرح

ليست هناك تعليقات: