الاثنين، أغسطس 07، 2006

فاتت سنين

فاتت سنين وانا بسمعك ولا عمرى فكرت اخدعك ما لاقيتش جرحى بيوجعك ولا قلبى عز عليك وعايزنى تانى اصدقك واسيب حياتك تسرقك شئ مستحيل انى اعشقك او ختى افكر فيك والله انا قلبى جنيت عليك وبكل بساطه لعبت بيه وعايزنى ارجع دلوقتى ليك لحياتى معاك شفت القسوه فيك وعرفت الغدر دا من عنيك انا بعد دا كله ازاى وليه ارجع لهواك ايام حياتى كلها بوهم فى روحى واقولها انك اكيد محتاجلها كدبت دا كله ليه عاشتنى فى اجمل هوا ووعدتنى هنكون سو ا اخرتها ضاع عمرى بين اديك ما تقولى ذنبى دا كله ايه
والله انا قلبى جنيت عليه وبكل بساطه لعبت بيه وعايزنى دلوقتى ليه لحياتى معاك
الاغنيه دى شدتنى اوى مع انى مش بحب الاغانى بس دى مش عارفه حبتها بس عندى مشكله انى مش بعرف اغنيها اضطريت انى اكتبها وفى اغنيه تانيه اسمها كرمالك حبيها دى بقى لاعرفت اغنيها ولا اكتبها بس عرفت اسمعها لانى برده مش بعرف اسمع اى اغانى المشكله انها بتحسسنى انها قريبه منى اوى من كترجمالها انا كتبت الكلام دا لانى مش لاقيه كلام اقوله فعلا او لانى فعلا فاتت من عمرى سنين كتير 20 سنه مش كتير برده انا عملت فيهم ايه ولا حاجه ولو فى 20 جايين برده مش هعمل فيهم حاجه

ليست هناك تعليقات: