الأربعاء، أبريل 18، 2007

احبك .. كما انت


احبك كما انت ... زادت سماتك او نقصت ... فغيرك بقلبى ما حملت ... احبك حبيبى بكل ايماءاتك الصغيره ... و تفاصيل ملامحك الغريبه والعاديه ... احبك حبيبى كما ولدت طفلا ... وكبرت تحت عنقى ... وفى احضان دموعى ... وعند قفزات الروح منى فى ساعات الفراق ... وعند احتضار الشوق فى قلبى كلما زاد ...


احبك حين تعزف اسمى على نايات صوتك و ملامح مخارج الفاظك ... احبك حين تتلذذ النظر الى عينى ... وحين تحزن اذا ادرت وجهى عن سهم بريق عينيك ... احبك حين تلتف اذرعك حولى وتهمس فى اذنى بكلمات السحر ... اتناسى سحر القمر ... واشعر انه سكنك ... او ربما تمثل فيك ... واتوه فى سحر عينيك ... واسكن بروحى شفتيك ... اعانق كلماتك الخارجه ... واهرب منك فى ساعات الجنون ... اخاف ان تاخذنى مشاعرى واتصرف كالمجنون ... فاتمالك مشاعرى عند ساعات الجنون ... واهرب من الشوق لقلبك حتى اصلك بمشاعر بارده لا تعرف للشوق معنى ... وتضع له الف قانون ...


_____________________________________________

على فكره يا جماعه انا مش كملتها لانى مكسله اكتب او عدم وجود فكره نهائيه هو اللى خلانى مش افكر فى كلمات جديده

هناك 28 تعليقًا:

أحمد سلامــة يقول...

حرام عليكي يا سندريلا
لازم تكمليها
انتي مش كملتيها طبعا عشان مكسلة مش عشان عدم وجود فكره
-------------------------------
وعند قفزات الروح ، احبك حين تتلذذ النظر الى عينى ، اتناسى سحر القمر
-------------------------------
كل دول مش عاجبينك
كل جمله منهم فيها فكرة ببوست متكامل جديد
مش هقرا ردك غير لما اقرا بقيتها
مستني

Radwa يقول...

على فكره يا احمد انا مش عارفه اعلق عندك خالص

بس بجد القصيده تحفه وروعه والتانيه بتاعة عبد الحميد والمستكاوى فظيعه جميله جدا انت جميل بجد يا احمد

بس اوعى تحصل علاء والحكومه تمسكك تسالك مين بياع الكلام دا يا شاطر

انا مبسوطه انك اول واحد علقت على البوست وانا علشان خاطرك هكمله ان شاء الله وميرسيه على كلامك الجميل دا

همسات دافئه يقول...

لاء متكمليهاش كده حلو أوى وكفايه الفكره مش فى النهايه الفكره فى الإحساس والعالم الى انتى نسجتى
أنا عمرى ما استنيت نهايه لقصه حب لأنى شايفه ان الحب أكبر من اننا نحطله نهايات
بجد بوست تحفه واسلوبك رائع اسعدنى مرورى

lockash أحمد تمام يقول...

مش لازم تكمل هي كده فيها الكتير.و كفايه الكلام الجميل..كلام معقول.ماقدرشي اقول حاجه عنه.

lockash أحمد تمام يقول...

و ميرسي علي الزياره كمان و يا رب ماتكونشي الأخيره..

الحصان الأسود يقول...

كلمات رائعه كما اعتدنا من كتاباتك دائما

وعوداً أحمداً

انا شايف برضة انها كدة حلوة وماتكمليهاش

الحاجة بتيجي مع موود مزاجي ومش بينفع ان نعيد نفس الحالة النفسية ونكررها



تحياتي

صاحب البوابــة يقول...

كلما قرأت لكِ ياعزيزتى

ادركت انك تمتلكين حساً مرهفاً

وذوقاً رائعاً

تحياتي لقلمك المبدع

Hannoda يقول...

كلماتك جدا رقيقة

عجبتني جدا الجملة:
أحبك حبيبي بكل ايماءاتك الصغيرة وتفاصيل ملامجك الغريبة و العادية

ody911 يقول...

أنا مش عارف الكلام الحلو دة مبيتقليش لية


يا جماعة أنا هنا ممكن حد يقولى كلمة حلوة

عااااااااااااااااا


أنا هعيط من كتر الأحساس والحب إللى فى الكلام


يا بنتى حرام عليكى تحرمية من الكلام دة


زيدينا


بجد كلامك جميل وأحساسك كمان


وعادى بقة
أودى

الدبور يقول...

ليه مش كملتيها؟
كمليها للاخر لو سمحتي عاوز اقرا الباقي و بسرعه
انا منتظر

بياترتس يقول...

هى حلوه
بس حاسه انها تقليديه اوى فى الكلام
مش عارفه بس متهيقلى انك لسه محبتيش حب حقيقى ممكن يخليكى تنفعلى اكتر وانتى بتكتبى .بس انتى سلسه فى عباراتك وده شئ كويس
اصبرى عليها ومتكتبيش الا لما الشعور يكتمل جواكى وكده هتوصلى لكمال الكتابه ان شاء الله

الحصان الأسود يقول...

ههههه

حلوة "متهيقلي" دي

MaMaDo يقول...

احبك حين تعزف اسمى على نايات صوتك و ملامح مخارج الفاظك ... احبك حين تتلذذ النظر الى عينى ... وحين تحزن اذا ادرت وجهى عن سهم بريق عينيك


جمده اوى بجد
و ياريت تكمليها
و انا هفضل قاعد هنا لحد و متكمليها

~ Bato0ot ~ يقول...

ya bakhto ya cindrella !!

سندباد يقول...

لاني في هواكي قد سكنت
وبكل معاني الهوي تكلمت
اطلقت صوتي في العشق
احبك
احبك
بلا قيد او شرط

bastokka طهقانة يقول...

جميلة خالص جدا قوي

hamsa يقول...

بوست رائع رغم انك مش كملتيه
بجد انا عيشته معاكي

تحياتى

الربان يقول...

تحياتي

الحب شعور جميل....قد تعجز الكلمات عن وصفه...و يعجز القلب عن البوح به.

بالتوفيق دائما و لك تحياتي

إبـراهيم ... يقول...

مررت ... من هنـــــــا :)

.
.
تحيااااتي

sherif gharib يقول...

قمه الحريه فى انطلاق المعانى و قمه المشاعر هى اننا نحس بنبض كلماتك و همساتك
و قمه عشقك هو حبك لكل تفاصيل و ملامح حبيبك الى الحد الذى يصل الى انهيار الكلمات فى وصف لحظه سعاده و فى وصف الحبيب
تحياتى على كلماتك الراءعه و على احساسك ده

smraa alnil يقول...

يا بنتي بعد ما تخليني طايرة كدة تهبديني علي سابع ارض بالشكل دة

بجد خلتيني احلم واطير في كلام تحفة

احساسك عالي اوي
وبعد كدة مش تكسلي يا هانم انتي فاهمة :))

sherif gharib يقول...

سندريلا
انتى فين بقالك فتره
يا ترى ايه سبب الغيبه الطويله ديه
يا رب تكون خير
و تكون بسبب البوست ده
انا قلت اطمن علكى سلااااااااام

tamer afify يقول...

حبيت اسلم

انتي فعلا نهيتي النص ساعة ما احساسك قال خلاص

تحياتي

الدبور يقول...

فين التكمله؟
انا بقالي كتير منتظر
الامتحانات وخداكي مننا ومن التدوين و لا ايه

تحياتي
الasryblog@yahoo

Radwa يقول...

الاول بعتذر عن تاخير الرد على كومنتاتكو بس ميرسيه اوى اوى لكل اللى اهتم وزارنى وعلق كمان وبقول لدبور انا ماكملتهاش مش علشان الامتحانات ولا حاجه انا اساسا خلصت دراسهمن السنه اللى فاتت بس والله مش عارفه اكملها

وبقول احمد سلامه
انت دايما تحرجنى بكومنتاتك هتخلينى اخاد مقلب ولا ايه دا انت اللى بوست لوحدك هههههه


واحده من ناس
ميرسيه على كلامك الجميل دا مش عارفه ارد عليه اقول ايه

وبردده ميرسيه للوكاش
وبقوله شرفت ونورت وتتكرر


وبرده الحصان الاسوود
ميرسيه ثانك يووو على كلامك الجميل


وصاحب البوابه
نورت وشرفت وتتكرر واخجلتنى بذوقك وتعبير برده هاخد مقلب فى نفسى بكلامك

هنووووووووود
اول زياره بس ماتكونش اخر زياره واللى يعجبك خديه يا قمر


اودى
دايما استنى تعليقك انت وشريف واحمد
بس كده انت اللى هتخلينى اعيط من تعليقك الجميل دا يابنى وعادى بقى




اما بالنسبه لبياترتس

برغم انها اول اول مره تشرفينى طبعا ومااقدرش غير انى اقولك شرفنى عالمى الصغير الا انك شبه ادانتى البوست على فكره انتى الوحيده اللى قولتى كلمة تقليديه دى لكن لو كنت قريتها كويس هتعرفنى انها مش تقليديه افهمى معنى ايماءاتك تفاصيل قفزات الروح مخارج الفاظك صدقنى مش تقليدى وموضوع انى لسه ماحبتش بجد دا مالوش علاقه بكتاباتى بس تهيؤاتك خاطئه



كرازى بووووى
نورت وشرفت وتتكرر باامر ميرسيه على التعليق الجميل دا بيتهيالى انها اول زياره صح تتكرر


Bato0ot

يا بخته يا بخته


ءسندباد

نورت وشرفت وتتكرر كلاماتك تحفه بجد
لاني في هواكي قد سكنت
وبكل معاني الهوي تكلمت
اطلقت صوتي في العشق
احبك
احبك
بلا قيد او شرط


وانتى يا طهقانه لسه الطهق دا ما فكش
ميرسيه على تعليقك واهتمامك ونورت وشرفتى وتتكرر


همسه يا ريت كنت موجوده ونت بتقرى البوست علشان انا اللى اعيش معاكى

اكيد نورت وشرفتى وتتكرر وميرسيه

الربان

ميرسيه جدا وشرفتنى كتيييييييييير


ابراهيم
تحياااااتى




شريف
بستنى ردك على طول ميرسيه على كلامك انا مش عارفه ارد عليك واقولك ايه انت بحر مليان موجه بتغرق وبرده مليان صدف وصدف وفيه مرجان ولؤلؤ و ياقوت مليان كل حاجه

تكتب بوست تكون هايل تكتب كومنت تكون هايل



سمراء النيل



حبيبتى العسوله الف بعد الشر عنك يا جميل من الهبده الجامده دى انا سمعت صوتها وانا هنا بموت فيكى

وميرسيه على تعليقك


تامر باشا
والله ليك وحشه يا راجل

غير معرف يقول...

كلماتك حلوة قوي يا سندريلا وتعبر عن الكثير مما يدور بخلدي وانا شايفة ان الكلمات القليلة تعبر عن الكثير مما يدور بالروح والقلب تحياتي لكي

adhm يقول...

واضح ان الدماغ متكلفة
تحياتى
بس يا ريت يكون هو على قد المسئولية

الســـاحر يقول...

بجد الله الله
انا اول ماقريتها قلت كده فعلا
انا بجد كان نفسى من زمان اقرا حاجه فيها الفكره الجميله
دى
والاحساس ده
بجد الله عليكى
وانا فعلا اتشرفت بالزياره
وياريت تشرفينى بالزياره
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك