السبت، سبتمبر 29، 2007

انا فرحانه فرحه ما لهاش حدود


انهارده انا مبسوطه جدا جدا جدا سعاده فوق ما تتخيلوا بس سعاده معاها شوية خوف هقولكوا بقى انا سعيده ليه وقلقانه ليه


سعيده علشان انا قدمت انهارده انى اعمل ماجستير واتقبل كمان طلب وسبحان الله بكره اخر يوم فى التقديم وهبدا فى التمهيدى ان شاء الله يوم 9/10/2007 ادعولى ربنا يوفقنى فى الموضوع دا لانى من يوم ما دخلت الجامعه وانا بتمنى اعمله واللى مخلينى فرحانه اكتر انى شفت فى عيون بابا فرحه ما تتقدرش حسيت انه مبسوط بيه خالص قعد يشجعنى ويقولى كلام كتير ويدعلى ربنا يوقفنى


قلقانه بقى من ايه انى ماكنش قد المسئوليه والفرحه اللى شفتها فى عيون كل اللى فى البيت بس انا حاسه انى ان شاء الله سابلى بلأ حسنا لانى دى اول حاجه فى حياتى اعملها وانا مختاراها ماكونش مجبره عليها اخترتها لانى حاسه انى بحبها او حتى هحبها انا عشت امبارح ساعات من القلق والتفكير اروح الجامعه ولا لأ اقدم ولا لأ بس الحمد لله ربنا هدانى خاصة لما لاقيت تشجيع جامد من بابا وماما واختى الكبيره

هناك 46 تعليقًا:

أحمد سلامــة يقول...

الف الف مبروك يا سندريلا
مش تقولي بس الماجيستير في ايه
جميل قوي انك انتي اللي مختاراه
انشاء الله ربنا ينولك اللي فى بالك يا ستي
وعقبال الدوكتوراه قريب وعلى طوول

ody911 يقول...

ربنا يوقك يارب يا سندريلا

ويوفق كل الناس يا رب



متخافيش


طوووول ما إنتى حابة حاجة

هتنجحى فيها


وعادى بقة
أودى

حسام مراد يقول...

الف مبروك يا سندريلا وللامااااااام على طول

اون شاء الله تنجحى وربنا ويوفقك فى حياتك العمليه

تحياتى
سلاماتى
شغال

sherif gharib يقول...

الف الف الف الف مبروك يا سندريلا
مش قولتلك ان وشى حلو و انشاء الله ربنا هيوفقك
شدى حيلك انتى بقى علشان ده اول الطريق مش اخره يعنى انتى لازم تعرفى ان حياتك هتتغير كتير قوى من اللحظه ديه
لانك ببساطه بداتى حياتك بجد و ده معناه ان مسؤلياتك هتزيد و وقتك هيبقى محتاج ترتيب و اولوياتك كلها هتتغير
مستنى برده خبر يوم مناقشه الرساله نفسها بقى علشان برده اباركلك
تحياتى و الف مبروك مره تانيه

Unknown يقول...

مبروك ياسندريلللا

عقبال الدكتوراة
انتي قدها وقدود ان شاء الله

ربنا معاكي

غمض عينيك يقول...

ربنا معاكي يا سندريلا
ان شاء الله قدها ونص كمان
ربنا معاكي ويوفقك
وتفرحي كل اللي في البيت
عارفة فرحتهم دي هتكون هي نجاحك والله
الف مبروك

Unknown يقول...

سلام عليكم
ازيك يا سندرلا
الف الف الف مليون مبروك
ويارب يجعلة خيرا ليكي يارب
ويارب يوفقك في الماجستير وتنجحي فية بتقديرات عالية يارب
انا كمان من اول ما دخلت الكلية
وانا بحلم اعملة
واهو دلوقتي في سنة الاخيرة ويارب يوفقني ويقدرني اعملة
وحشتني والله كل سنة وانت طيبة
بقالك مدة مش بتدخلي تزروني
يارب اشوفك قريب
سلام

غير معرف يقول...

MASHA ALLAH..that's great!

I know that feeling..for I submitted for Masters this year as well insha Allah :))

Rabena m3aki and you won't let anyone down insha ALlah :)

Ehab يقول...

ربنا يوفقك ويكرمك
بس متنسيش توزعي شيكلواته لما تنجحي
سلااااااااااااااااام

Halawa يقول...

مبرووووك ياسندريلا

بالتوفيق

آسف إني مجيتش البوست اللي فات

بس والله مش رايق اليومين دوول
ربنا معاكي

كل سنة وانتي طيبة

آخــر قــرصان يقول...

الف مبروك ياسندريلا
وياللا عقبال الدكتوراة
بالحق
اتمنى زيارتك لمدونة العبد لله
فيه موضوع مهم ومثار حاليا اتمنى انك تقوليلى رأيك فيه
وتحياتى ليكى
مستنى زيارتك

صاحب البوابــة يقول...

الف الف مبروك

وملأ الله اوقاتك كلها بالسعادة

تحياتى

el_assel يقول...

بجد ربنا يوفقك
وباذن الله ربنا يوفقك
وتتحملي هذه المسئولية الكبيرة
وباذن الله بناركلك علي الدكتوراه

غير معرف يقول...

حبيبتي مبروك على تقديمك للماجيستير وان شاء الله تجتازي التمهيدي على خير يارب وعقبال ما نباركلك وانتي بتناقشي يارب وان شاء الله تكوني اد المسؤولية بس نشد حيلنا قوي ونعزم ونتوكل وبالتوفيق ياروح قلبي

tweety يقول...

ان شاء الله ربنا هيوفقك و بابا هيفتخر بيكى و تبقى احسن حد ان شاء الله

Radwa يقول...


يا جماعه
ميرسيه ليكو كلكو وميرسيه على تشجيعكو ليه انا مبسوطه اوى انا اسفه مش عارفه ارد على حد خالص كمننا فى اخر رمضان واتو عارفين الزحمه الصيام والتراويح والتهجد والفجر يعنى اليوم على الاخر والله دا غير القران ربنا يعنا جميعا كل سنه وانتو طيبين

غير معرف يقول...

الإختيار
تعبير عن إنخراط أكبر فى الحياة
ودليل لايخطئ على أن الإنسان لازال يحيا
ليس فقط على مستوى الوجود المادى بل أيضا على مستوى الروح والوجدان
كل اختيار جديد ينبئ بفرح جديد
تحياتى

NeRmeeN يقول...

مبروووووووك يا ساندى ان شاء الله تبقى دكتور اد الدنيا و تفرحى و تفرحى اهلك و الدنيا كلها ...انتم السابقون ونحن اللاحقون ان شاء الله :)


تحياتى ليك يا بروف ;) وش بيغمز

Eman Eltaher يقول...

الف مبرووووووووووك على الماجستير و عقبال الدكتوراة ان شاء الله

و يارب تكونى فاكرانى أصلا

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

الف الف مبروك
وربنا يعينك لأن موضوع صعب
انا عن نفسي مقدرتش عليه
يلا ربنا يوفقك
يا قمر

عين ضيقة يقول...

ان شاء الله بالتوفيق


لا تخافى
فالخوف يأكل كل يوم امنية


بالتوفيق تانى

الخيط الرفيع يقول...

مبروك مبروك مبروك
مبروك ليكي ولبابا وماما ولاختك الكبيره ولاصدقائك الجداد اللي هي انا
انا مقدره اد ايه انت فرحانه لاني جربت اكون بعمل حاجات انا اخترتها وكان خيرها كما اريد
ربنا يفرحك كمان وكمان
كل عام وانت خيره

•«ρяoιd»•™ يقول...

ربنا يوفقك يا رب

انا كنت في جامعة الزقازيق

و المفروض اني كنت اتعين معيد في هندسه

بس كبرت دماغي

ربنا معاكي يا رب

تحياتي

nour el 3ozamaa يقول...

ربنا يفررحك بس ياريت اشوفك في المدونه بتاعتى وتقوليلي رايك في مبارك يا من ذا الذي في مصر الجديده

kafrawy يقول...

ربنا يوفقك

عقبال ماخلص الكلية


مش التمهيدى


نفسى العب ف الادوار النهائية

كفاية بقى تمثيل مشرف

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

هاى
انا نزلت بوست جديد
كل سنة و انتى طيبة

Coca يقول...

ربنا يوفقك يعني المفروض تبتدي كمان يومين انشاء الله هتكوني اد المسئوليه

admelmasry يقول...

ربنا يقويكي انتي قدها وقدود كمان
تحياتي والسلام

ibn nasser - ابن ناصر يقول...

مبـروك
تحياتي

Soooo يقول...

ربنا يوفقك يارب
ونشوفك دكتوره قد الدنيا
دكتوره كده نتفشخر بمعرفتنا ليكي

دكتوره تعالج ابن اختي عشان طالعله وحمه ورا ودنه مش فاهمين دي نتيجة انه بيشرب معسل بعد مابيرضع ولا دي ممكن مجرد تأثير جانبي للكوللا اللي بيشدها قبل ماينام


والله ولي التوفيق
وربنا يوفقك .. بجد

سلام

3ashe2elro7 يقول...

Feeling Of Other's Trust Make Us Full Of Energy, Want To Do Our Best TO Get Results We Want Without Losing Our Patience With Time

el_assel يقول...

كل سنة وانتي طيبة
وعيد سعيد

smraa alnil يقول...

نحن السابقون وانتم اللاحقون

ربنا معاكي يا بنتي


انا بقي خلصت اولي وتانية ماجيسيتير ومتفرغه للرساله

بيبقي احساس حلو وانتي بتطلعي المكتبة وتجبيلك يجي 50 مرجع كدة عشان تعملي حته بحث صغنن

وبيبقي اجمل وانتي بتناقشيه


بس بتيجي تعطي لما تيجي تدفعي فلوسه
هههههههههههههه

ربنا يوفقك يارب

زكل سنة وانتي طيبة
ولو عزتي اي حاجة في دراستك
قوليلي وانا اظبطك
:))

Unknown يقول...

سلام عليكم كل سنة وانت طيبة يا سندريلا
وعيد سعيد عليكي
سلام

nour el 3ozamaa يقول...

كل عام وانتم طيبين بمناسبة عيد الفطر المبارك وانشاء الله نصلي صلاة العيد الجاى في المسجد الاقصي وتكون القدس متحرره

تحياتى لكل عظيم وعظيمه

nour el 3ozamaa يقول...

عايز اشوفك عندى يا سندريلا متبقيش بخيله :))

ناردين يقول...

ربنا يفرح قلبك دايماً ويوفقك
كل سنة وانتي طيبة وعيد سعيد

سما وناردين

غير معرف يقول...

atالف مبروك ياسندريلا والله فرحت لك اوى ادعيلى احصلك واعمل ماجيستير انا كمان ورببنا يوفقك
زميلتك فى التدوين فيونكات

رشحلي كتاب يقول...

اتمنى ان انتى تنشرى مدونتى عندك ويارب تعجبك زى مادايما مدونتك عجبانى
فيونكات
karakib-karakib.blogspot.com

love4u يقول...

ربنا معاكى باذن لله ربنا يوفقك

سندباد يقول...

بالتوفيق انشاء الله
تحياتي

الطائر الحزين يقول...

رفقك الله

gohayna يقول...

الف مليون مبروك يا قمر

ويارب عقبال الدكتوراه كمان

ربنا يهنيكي ويسعدك ويفرح قلب باباكي واهلك بيكي يارب

كل عام وانتي بالف خير يا سكر


تحياتي ليك جدا جدا جدا

truelove يقول...

انتي فين ياقمرة مافيش جديد ليه

مدحت محمد يقول...

انا صراحة اول مرة ادخل اعلق بس برافو عليكى
انتى متناقضة متناقضة
تحياتى

السينيور يقول...

الف مبروك يا سندريلا

وربنا يوفقك

تحياتى