الجمعة، يوليو 21، 2006

دماغى مكركبه على الاخر

انا زهقانه جدا جدا ومش عنت عارفه اعمل ايه فى الملل دا حتى البلوجر مش فتحته من زمان وهو كمان مزهقنى اوى اوى عايزه اعرف اعمل لنكز ازاى مش عارفه وحاولت كتير مش عارفه فى كراكيب فى دماغى مش عارفه اتخلص منها ازاى دماغى فيها مليوم حاجه مش بنام تفكير كتير طول الليل بفكر ودماغى مكركبه على الاخر حتى الافكار مش مترتبه عايزه نظام مش عارفه ايه الحل الواحد حاسس انه مستنى حاجه يمكن اكون مستنيه فرح اختى بس دا ايه دا هيكون اخر الاجازه دا يوم 28/8 يا نهار ابيض دا مش اخر الاجازه بس لا دا على دخلة الدراسه ورمضان كمان دراسه دراسه ايه اللى انا بفكر فيها هو انا عنت هدرس انتى نسيتى ولا ايه دا انتى خلصتى خلاص على فكره حاله الانتظار دى لو تلاحظى مش اول مره تنتابك لا انت عايشه فيها على طول ليه ايه اللى مخليكى على طول منتظره او حاسه انك مستنيه حاجه غير كده كمان فى اكتر من قصه فى دماغك مش حاولتى ليه تكتبيها حتى القصه الاساسيه اللى كنتى مستنيه تخلصى الامتحانات بسرعه علشان تكتبيى مش حطيته قلم فيها فى حاجه غلط لا فى حاجه غريبه مش عارفه كرااااااااااااااكييييييب فعلا حتى النتيجه مش راضيه تظهر يا انا نفسى اعمل ماجستير اوى اوى واكمل دراستى بس انا حاسه انى مكسله لا انا مش مكسله انا مستنيه حاجه وبعد كده افكر انا مستنيه انزل اجيب النتيجه علشان اسال عن التفاصيل وكيفيه الدراسه بس بجد هموت كده لو مش عملت تقريبا دى حاجه من الحاجات اللى بتخلينى افكر طول الليل ومش تخلينى انام شاغله دماغى اوى اوى الموضوع دا مش عارفه ليه طيب دا حاجه طيب والحاجات التانيه الى هتموتنى من قلة النوم دى اعمل فيها عايزه حل نفسى اغير جو لانى فعلا زهقت حتى من الناس اللى معايا فى البيت يمكن اكون عايزه اغيهم هو دا اللى ناقص مش عارفه انا عايزه اغير حياتى او يمكن بقى اغير نفسى انا كنت اول الاجازه قريبه من ربنا اوى عن كده مش عارفه دلوقتى ايه اللى حصلى اظاهر اتحسد الله يسامحه بقى اللى حسدنى مش عارفه اتصرف ازاى اليوم ممل واللى نبات فيه نصحى فيه اف مش عارفه اعمل ايه انا حتى مش طايقه اكتب

هناك تعليق واحد:

Radwa يقول...

مش فاهمه كلامك ومرسيه على التعليق