الثلاثاء، أكتوبر 31، 2006

امبارح

على فكره طول عمرى بكتب شعر بس بالفصحى مش كتبت غير مرتين بس بالعاميه ودى تانى مره واول مره فى مدونتى
امبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارح
رابع ليله قلبى يبات فيها باكى
سابه حبيبه يجى اربع ليالى و باقى
باقى على الفراق ولا يصعب عليه حالى
*****
مالك يا قلبى لا بتيجى على باله
وهو ساكن كده بالى
لساك فاكر كل الليالى
وهو ناسى حتى خيالى
*******
مالك يا قلبى فوق انسى
عشت مشغول هو كده خالى
باله مرتاح ولا يبالى
وانت يا عينى حزين
ولا عارف تكون شاكى
*******
هتشكى مين لمين
اللى بتشتكيله سابك يا قلبى حزين
وهو كده هادى
********
انساه يا قلبى
انسى الجراح
خليك زيه كده خالى
*********
بس ازاى هو انت قلبه
دا انت قلبى انا
وانا معرفش اكون هادى
************
انا عارفه انه مش حلو بس دا فى الاصل مش كان كده دول كانو اربع جمل على وزرن واحد بس معرفش اوقف ايدى وهى بتكتب ابدا ههههههههههههههههه

هناك 6 تعليقات:

عوليس يقول...

طب نزلى حاجه فصحى قريب عشان نشوفها
بس العاميه عندك مش وحشه زى ما بتقولى

Radwa يقول...

مرسيه اوى على زيارتك لمدونتى وان شاء الله هحاول انزل فصحى

3lool يقول...

لا جميل والله
بس بصراحه اللون اللي وحش قوي ومتعب

ياريت تخلي الكتابه بلون اوضح واعملي حساب الناس الغلابه اللي زينا ههههههه

تحياتي لك

Radwa يقول...

مرسيه اوى على التعليق وانا اختارت اللون دا دليل على شئ معين لكن انا كل كتابتى تقريبا واضحه

RiddleR يقول...

"معرفش اوقف ايدى"
ده بيسموه قصور ذاتي
هههههههههههههه

Unknown يقول...

على فكره مش لازم نيأسي ابدا ممكن تحاولي كتير و كل مره هتكوني احسن و ساعتها هتلاقينا كلنا لنقولك كده
و ياريت تزوروني على البلوج علشان اعرفكم اكتر و اقدر اوصلكم بسهوله
سلام يا احلي ناس